Re: Polska internetem stoi ...

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 20:31:17 MET DST

On 14 Apr 1998 18:12:26 GMT, Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl> wrote:

>Myślę, że TP nie przekracza znacząco obłożenia dial-upów innych providerów.
>Przecież TP też zależy żeby nie było u nich zajęte, bo na tym właśnie
>zarabiają. Można by spróbować oszacować ile nazw należy do dial-up
>w każdym kraju, ale to jest bardzo trudne.

Też byłem takim optymistą. Ale kiedyś policzyłem ok 150 prób dodzwonienia
się (zakończonego sukcesem ok. 0:30, dzień powszedni) i stwierdziłem, że im
wcale nie zależy. Taka sytuacja utrzymywała sie pk. 3 miesięcy. Żaden inny
provider by tego nie wytrzymał...

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/