Re: Cenzura w polskiej sieci [i kodeksy]

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_hiperon.paa.gov.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 13:22:05 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: : Dnia 8 Apr 98 o godz. 8:01, Tomasz Surmacz napisal(a):
: :> Przestań zmieniać adresy, bo wyskakujesz z killfile, a mnie naprawdę
: :> nie obchodzą opinie jakichś Boników/Koników czy innych NieWiadomoCo.
: : *Po to* sie wlasnie zmienia adresy, zeby wyskakiwac z killfile'a! ;-) To
: : chyba jasne?
[ciach]
: nie chcę czytać. Innymi słowy Piotr Trzcionkowski (i wszyscy
: spammerzy) narusza moją wolność słowa. Tylko co mogę w związku z tym
: zrobić? [2]
: [2] Pomijając rozwiązania drastyczne i nielegalne, w rodzaju "obić
: im ryło".
Przepermutować wszystkie literki, z których składa się Bekon Kujany
i na tej podstawie wygenerować kill-file?

-ac