Re: POLBOX i listserv

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 15:09:48 MET DST

Dnia 8 Apr 98 o godz. 21:15, Leszek Wencel napisal(a):

> Zeby listserv zamknal subskrybcje trzeba wyslac wiadomosc
> z takim samym adresem z jakim ja otwierano.
> W zwiazku z tym na jakiej podstawie przyjmuje listy z innym
> adresem (niz w subskrybcji) i dlaczego rozsylajac je przysyla
> takze do autora?
Przyjmuje dlatego, ze najwidoczniej dana konkretna lista, na ktora sie
zapisales, jest otwarta, tzn. wysylac na nia przesylki moze *kazdy*
niezaleznie, od tego, czy jest zapisany na liste, czy nie.
A przysyla z powrotem do Ciebie wlasnie dlatego, ze listserv nie wie ze
xxx_at_free.polbox.pl i xxx_at_polbox.com to jest ten sam adres - traktuje to jako
*dwa* rozne adresy, a wiec list przyslany przez kogos nie zapisanego na
liste, o adresie xxx_at_polbox.com (!!!) rozsyla do wszystkich uczestnikow
listy, w tym do xxx_at_free.polbox.pl.
Proste jak drut :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa