POLBOX i listserv

Autor: Leszek Wencel (lwomd15_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 23:09:27 MET DST

Jak to wytlumaczyc?

Mam konto e-mail w Polbox'sie. Przy rejestracji konta otrzymalem
nazwe hosta @polbox.com. Polbox dopuszcza takze stosowanie nazwy
hosta @free.polbox.pl.
Do listy adresowej zapisalem sie jako @free.polbox.pl
i jezeli wysle wiadomosc z adresem @polbox.com listserv
nie tylko przyjmuje taka przesylke ale rozsylajac ja do
wszystkich subskrybentow przesyla ja takze do mnie.
Przypuszczam, ze bedzie to dzialac takze odwrotnie (subskrypcja
z druga nazwa i listy z pierwsza). Jest to dosc wygodne poniewaz
potwierdza pojawienie sie wiadomosci na forum listy ale nie
rozumiem zasady dzialania tego mechanizmu.
Zeby listserv zamknal subskrybcje trzeba wyslac wiadomosc
z takim samym adresem z jakim ja otwierano.
W zwiazku z tym na jakiej podstawie przyjmuje listy z innym
adresem (niz w subskrybcji) i dlaczego rozsylajac je przysyla
takze do autora?

Jezeli ktos potrafi to wytlumaczyc
to o odpowiedz prosi

______
Leszek
lwomd15_at_polbox.com

Lubisz film?! Wiec na co czekasz? Przylacz sie do FILMWEBU!
Pierwszy Polski Serwis Filmowy w Internecie http://www.filmweb.pl