Re: Cenzura w polskiej sieci [i kodeksy]

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 15:34:10 MET DST

Dnia 5 Apr 98 o godz. 16:02, Qrczak napisal(a):

> A według czyjego uznania powinny być kasowane?! Bo przecież nie według
> uznania ich autora :-)
Powinny byc kasowane wedlug zasad REGULAMINU, ktory kazdy serwer powinien
posiadac. Regulamin ten powinien okreslac m.in. jakich tresci na stronach WWW
nie wolno umieszczac, i tylko takie tresci moga byc kasowane. Regulamin
powinien byc zatwierdzony przez kierownictwo firmy, do ktorej nalezy serwer.

> Nie wiem, jakie filtrowanie masz na myśli. Jeśli mówisz o czytaniu
> prywatnej poczty użytkowników i kasowaniu listów, które się adminowi nie
> podobają, to nie mam absolutnie żadnych podstaw przypuszczać, że tak
> którykolwiek admin będzie robił.
Pisal do mnie kiedys czlowiek, ktory twierdzil, ze jego admin tak *robi*.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl