Re: FAQ

Autor: ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl
Data: Tue 31 Mar 1998 - 13:45:48 MET DST

Jaroslaw Zielinski na pl.listserv.polip napisał:

>ba, ja wiem i ty wiesz... to jak w tym kawale o Sztirlicu i centrali...
>a ja nie chce tylko rozwiniecai skrotu, ale jakas definicje...

jak rozumiem przejrzałeś już Sieć, zajrzałeś do http://www.faqs.org/
a zwłaszcza do FAQs about FAQ
Archive-name: faqs/about-faqs
http://www.faqs.org/faqs/faqs/about-faqs/ ?
i to co tam Russ Hersch (nie wiem kto to) napisał Ci nie odpowiada...
(bo moim zdaniem sensowna definicja faq nie istnienie (i nie
zaistnieje... chyba że piszemy/mówimy o sensownym DTD do pisania
tegoż ;-).

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/