Re: FAQ

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_ares.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 09:40:16 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> writes:

> Czy znacie jakas dobra - krotka i tresciwa - definicje FAQ? Najlepiej na
> jakiejs stronie WWW i napisana przez wielkiego czlowieka...

Chodzi ci o coś takiego ? :

1.1. Co to jest FAQ ?

Akronim FAQ pochodzi od angielskiego "Frequently Asked Questions", co oznacza
dosłownie "Często Zadawane Pytania" (CZP). Jest to mylące, gdyż tym terminem
częściej określa się zbiór _odpowiedzi_ na owe często zadawane (najczęściej na
liście dyskusyjnej lub grupie newsowej) pytania. Zbiory takie nazywa się
także FAQL (od Listy CZP).

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/