Cenzura w polskiej sieci

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 12:26:37 MET DST

Oho... znowu będzie felieton ;-)

Zastanawia mnie jedno... Skoro dziennikarz GazWyba, czemu nie pisze
z (przesławnej skąd-inąd) domeny: @gazeta.pl ???

[ Article reposted from pl.comp.www ]
[ Author was igel_at_hotmail.com ]
[ Posted on Tue, 31 Mar 1998 04:36:54 -0600 ]

Szanowni Panstwo,

Jestem dziennikarzem Gazety Wyborczej i chcialbym napisac tekst o cenzurze w
Polskim Internecie. Bede wdzieczny za listy od wszystkich:

1. Osob, ktorym webmasterzy wykasowali jakies strony niecenzuralne ze swoich
serwerow

2. Webmasterow, ktorzy musieli wykasowywac jakies strony ze swoich serwerow

Itd. Bede tez szczegolnie wdzieczny za URLe do jakis wyjatkowo obscenicznych
lub wywrotowych stron na polskich serwerach :).

Z gory dziekuje,

Wojciech Orlinski
igel_at_hotmail.com