TP SA - Szok! :)

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 12:53:46 MET DST

VTAM!

Zatkało mnie przed chwilą :) Dostałem faktury korygujące z TP SA, na
których jak byk stoi, że redukują mi WSTECZNIE abonament za używanie
POLPAK-T z racji nieeksploatowania ich modemów! [1]
A szok dlatego, że zrobili to ze swojej własnej woli, tzn my żeśmy nie
monitowali ani nic z tych rzeczy.

Idzie na lepsze w TP S.A.? ;)

[1] Jesteśmy wpięci bezpośrednio w trakt cyfrowy, więc nie ma potrzeby
używania Telindusów.

--
cezar
CYBER Service / PKFL