Re: Spam z polskich domen: gdzie dyskusja?

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 17:25:38 MET

>>>>> "o" == o <Grzegorz> writes:
  o> Jacek Pietraszek <pmpietra_at_nospam.cyf-kr.edu.pl> wrote:
> [...]

  o> jesli znasz IP spod ktorego przychodza spamy, to zablokuj usluge
  o> SMTP spod tego konkretnego adresu.

to wtedy zaczniesz dostawać via relay.
on zresztą ma zwyczaj zapisywania także na różne, dziwne listy
dyskusyjne....

--
Marcin Klimowski 	BOFH	http://www.pk.edu.pl/~marcin

Thought for today: Did you know that computers run on smoke? You can
tell because if the smoke escapes the computer stops working...