Re: Spam z polskich domen: gdzie dyskusja?

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 17:07:42 MET

In pl.listserv.polip Jacek Pietraszek <pmpietra_at_nospam.cyf-kr.edu.pl> wrote:

> Ale tamten cwaniak bombarduje mnie paczkami po 425 KB. Chocby tej
> nocy spadlo 137 takich przesylek... do /dev/null.
Skoro tak, to napisać maila do admina tego spamera, niech sie tym
zainteresuje. Przecież takie zapychanie łącz jest ewidentnym łamaniem
netykiety, a lamerów trzeba tępić.

Pozdrówka

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2