Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 22:18:02 MET

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

> Wyobraz sobie, ze znam co najmniej kilku i nie jest to zart.
moze i tak ale jak ja slysze "ja sie na tym nie znam prosze zadzwonic pozniej"
to chyba jest jednoznaczne ..
albo "tego Pana to w tej chwili nie ma "
oczywiscie moja poprzednia wypowiedz byla zbyt ogolna ale moge sie tylko
wytlumaczyc ze bylem troche zdenerwowany po tym jak mi lacze nie dzialalo
12 godzin z powodu braku kompetencji czlowieka ktory siedzial na tz. hotline

--
Pozdrawiam
DA_none