Re: Łączność Polski ze światem (NASK i Digex)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 02:45:18 MET

"Jaroslaw Lis" <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> writes:

> Owszem, ale pod warunkiem ze jest do konca dynamiczny.
> Np - mam kabelek do sieci na korytarzu, i on wypada z gniazdka.
> A niestety - router doskonale wie ze te podsiec zna, ma bezposredni
> dostep i ja rozglasza. Owszem - inne podsieci sie przestawiaja
> na drugi router dookola, ale ta jedna nie.

No dobrze - ale tu sie nie przestawily zadne sieci - to nie bylo
przeciez tak, ze router z bgp w NASK ciagle widzial druga strone
- (przynajmniej) on widzial tam caly swiat.

> : Rozumiem filtry itp, ale chyba po zdjeciu
> : interfejsu routing przestaje byc przez niego rozglaszany?
>
> Przy tych bardziej zaawansowanych protokolach czesto trzeba rozglosic
> ze dana trasa padla, bo dla zaoszczedzenia ruchu rozglaszanie
> dzialania jest rzadkie.

Ale tu nie padla jakas tam trasa - tu po prostu padl podlaczony
bezposrednio interfejs! Druga strona wiedziala natychmiast (chocby
po keep-alive na HDLC - bo pewnie to jest uzywane), ze nie ma
tego polaczenia.

Tak czy owak nie wyglada mi to normalnie.

Chyba ze NASK odlaczyl ten router z niewlasciwej strony...
Wtedy caly routing bylby wciaz rozglaszany do USA, i to by sie
zgadzalo. Ale to chyba jakis wazny router, z wiecej niz 2 interfejsami?

--
Krzysztof Halasa