Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 02:08:03 MET

On 24 Feb 1998 14:53:14 +0100, Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:

>To ja wiem. Innego remailera tego typu nie ma i nie było (są
>nymserwery ale to działa na innej zasadzie). Tego co dawał
>anon.penet.fi nie można nazwać kontem bo zeby tego uzywac trzeba było
>mieć normalny adres pocztowy.

Tak, zgadza się, poprostu trochę się nie zrozumieliśmy (za bardzo uogólniłem).

>Wiadomości masz z drugiej ręki, gdybyś
>przeczytał to co Helsingus napisał (np FAQ) nie opowiadałbyś głupot o
>tym, że to jest anonimowy ISP.

Pisząc "anonimowy ISP" miałem na myśli TP$A a NIE penet :)

>Z penetu mogli korzystać wszyscy ktorzy
>mogli się do niego dostać, zablokowane było o ile pamiętam postowanie
>do niektórych grup plus za abuse Johan blokował dany adres.

Z tego co pamiętam trzeba było mieć kogoś "wprowadzającego", ale tego nie
jestem pewien więc jeśli piszę głupoty to proszę o poprawienie :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a