Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 15:19:35 MET

On Mon, 23 Feb 1998 05:22:07 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:

>On Sun, 22 Feb 1998 15:52:18 GMT, futszak_at_polbox.com (futszak) wrote:
>
>[...]
>
>[...]
>
> Uwazam, ze to pierwszy dobry pomysl. :o)

Swiat sie konczy! HeŽSk z Fusztakiem sie zgadza!
Pytalem sie ja kiedys ludzi z Elite Page jak mozna wyslac na ich
pagery komunikat modemem. I co uslyszalem: Przyjsc do firmy,
przedstawic sie, zaplacic cos ok. 3 zl (smieszna suma, prawda?) i
dostac haslo - a na pytanie po co to wszystko dowiedzialem sie ze jak
mam uzasadniony interes to te trzy zlote czy ile nie stanowia
problemu, oni sie nie wzbogaca zbytnio (oplata jednorazowa) a smarkacz
ktory chcialby slac glupoty ich klientom po prostu NIE PRZYJDZIE!
Czyli chyba propozycja Fusztaka zawiera jadro sensu - skoro inni juz
tak robia...

Darek