Re: Internet rosnie ...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Feb 1998 - 00:00:15 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Normalne: mam np. podsieć klasy C w budynku D-9, i tam jest 6
: komputerów. Czyli 248 adresów się marnuje. A równocześnie w budynku
: B1 właśnie przekroczyłem 240 komputerów, i za trochę podsieć (również
: klasy C) się skończy. Trzeba się będzie bawić w kawałkowanie klas C.
: A to oznacza kupę problemów, m.in. z powodu durnego software (Netware
: 3.11 dla przykładu) mającego problemy z maskami nie będącymi postaci
: 256^n-1 (n=0,1,2,3). Poza tym tablice routingu puchną, no i odwrotny
: DNS się komplikuje, gdybym chciał delegować domeny odwrotne dla podsieci...

A co ty mowisz - my mamy siec klasy B podzielona na kawalki po 32 numerki,
U mnie routuja to dwie 3.11, obslugujac juz po kilka podsieci na interfejs,
i jeszcze pakiety filtruja.
A ze tablice routingu puchna? A komu przeszkadza ze maja po kilkaset
pozycji?

J.

P.S. niestety - kupilim switcha i przyjdzie zrobic jedna duza siec..