PSI

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 13 Feb 1998 - 19:43:30 MET

Krzysztof Mlynarski wrote:

> To jest ciekawa sprawa. Co prawda PSI się ostatnio jakoœ ożywia,
> tyle, że do mnie również przestała przychodzić jakakolwiek poczta
> "organizacyjna" i to już spory kawałek czasu temu... ba... nawet
> nie dostałem żadnego potwierdzenia, czy składki moje i Neli w ubiegłym
> roku doszły, czy nie.... hmmmm....

Bardzo duzo sie zmienia w PSI i to od strony organizacyjnej jak i
programowej. Obiecuje ze w najblizszym czasie (1-2 tyg.) wszyscy
czlonkowie otrzymaja dokladne informacje na temat biezacych prac PSI, a
takze zaproszenie do udzialu i pomocy w prowadzeniu dzialalnosci
stowarzyszenia.

Takze obiecuje, ze wszyscy czlonkowie otrzymaja poczta (zwykla)
potwierdzenie wplat skladek za ubiegle lata.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - czlonek zarzadu - Polska Spolecznosc Internetu