Re: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 13 Feb 1998 - 18:17:12 MET

Vtam,

Artur Czechowski wrote:

> Naprawdę? Nic mi o tym nie wiadomo. Ostatni kontakt jaki miałem z PSI
> jako organizacjš polegał na tym, że dostałem do wypełnienia dwie ankiety.
> Po wypełnieniu tej adresowej tajemniczy ktoœ wypisał mnie z psi-announces
> (czy jak to się tam zwało). No i właœnie zastanawiam się, czy płacić składkę
> na ten rok, czy nie... Zdaje się, że mam na to czas do końca marca...

> Ile jest? Ile wg Ciebie powinno być? WeŸ pod uwagę fakt, że łatwiej dojœć
> do konsensusu, gdy zainteresowanych jest mniej. Wszak dyskusje na polipie
> [...]

To jest ciekawa sprawa. Co prawda PSI się ostatnio jakoś ożywia,
tyle, że do mnie również przestała przychodzić jakakolwiek poczta
"organizacyjna" i to już spory kawałek czasu temu... ba... nawet
nie dostałem żadnego potwierdzenia, czy składki moje i Neli w ubiegłym
roku doszły, czy nie.... hmmmm....

                                        Pozdrawiam,
                                           -Krzysio

  | E-mail:                        =Unix/Network Security Expert= |
  | krzysio_at_hydra.mimuw.edu.pl     IRC:  Krzysio    Radio: SQ5ASM |
  | Voice - Plus GSM: +48-601-220859 fax: +48-22-617-66-58        |