Re: IRC.PL - powazne zaklocenia

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_calder.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 16:39:06 MET

Piotr Piatkowski wrote:
> Ja sobie pozwolę bez żadnego komentarza zacytować cały
> przesłany wtedy (przeze mnie) formularz rejestracyjny, do
> którego nie było żadnych zastrzeżeń. Wyciągnięcie wniosków pozostawię
> innym (w sumie nie chcę się do sprawy mieszać, bo od pewnego czasu
> domeną irc.pl ani IRC nie zajmuję się).

I slusznie :-)

> 4. Nazwa i adres instytucji
>
> Tutaj jest problem, bo instytucji jako takiej nie ma. Domena ma sluzyc
> wszystkim uzytkownikom irc w Polsce, a w szczegolnosci jej
> administratorom. W razie potrzeby mozna tutaj wpisac dane z punktu 5

No to jednak NASK mial racje... Domena ma sluzyc
"wszystkim uzytkownikom irc w Polsce"
A nie tylko uzytkownikom (i adminom) sieci IRCnet.
Przy rejestracji nie bylo mowy o tym, ze irc.pl to 'niekomercyjny' IRC,
wiec regulamin napisany przez adminow byl niezgodny z wnioskiem o
rejestracje domeny. Nic dziwnego, ze NASK w koncu zareagowal...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910