Re: beton

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 16:46:22 MET

In pl.org.psi ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:
: W grupie pl.news.admin Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał(a):
: : Rozumiem, że właśnie złożyłeś dymisję z funkcji członka Zarządu
: : Stowarzyszenia "Polska Społeczność Internetu"? [1]

: : [1] Ja złożyłem dymisję z tejże funkcji, gdy tylko zorientowałem się,
: : że nie jestem w stanie wywiązywać się z obowiązków.

: rozumiem, szymon, ze nie należysz do psi, więc nie zabieraj głosu.
: co cię obchodzi co robi jakieś tam stowarzyszenie?

Należę. Z rozumieniem u Ciebie marnie (i tylko dlatego nie traktuję
powyższego cytatu jako próby ograniczania mojej wolności wypowiedzi).

: [1] ach ta moda na indeksy, jakby nie można było pisać normalnie.
: czasmi zachowujecie się jak dzieci.
Ale przynajmniej piszemy [2] ortograficznie i staramy się nie pisać
głupot. A poza tym może i jak dzieci, ale nie jak smarkacze - co nie
o każdym można powiedzieć.

[1] z poprzedniego postingu
[2] i cierpimy chyba na rozdwojenie jaźni, bo w zasadzie, to mówimy
za siebie, tak Szymon jak i Sokół :->

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej