Re: beton

Autor: ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze
Data: Tue 03 Feb 1998 - 15:21:54 MET

W grupie pl.news.admin Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał(a):
: Rozumiem, że właśnie złożyłeś dymisję z funkcji członka Zarządu
: Stowarzyszenia "Polska Społeczność Internetu"? [1]

: [1] Ja złożyłem dymisję z tejże funkcji, gdy tylko zorientowałem się,
: że nie jestem w stanie wywiązywać się z obowiązków.

rozumiem, szymon, ze nie należysz do psi, więc nie zabieraj głosu.
co cię obchodzi co robi jakieś tam stowarzyszenie?

[1] ach ta moda na indeksy, jakby nie można było pisać normalnie.
czasmi zachowujecie się jak dzieci.

--
sergiusz pawlowicz