SPUI

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 1998 - 17:22:45 MET

Czy ktoś by mi mógł wytłumaczyć co to jest niejakie "SPUI". Poglądałem
sobie ich strony (na ile się dało) i zobaczyłem, że zajmuje się ona
głównie promowaniem IE 4.0 oraz organizowaniem rozmaitych apeli.

Oto mały cytacik:

To nawet więcej niż nowy program do przeglądania! Po raz pierwszy
program ten integruje system
       komputera Windows95 z informacjami sieci Internet, od tej
chwili nie ma znaczenia czy korzystasz z
       danych zapisanych na dysku Twojego komputera, czy z danych
odbieranych z Internetu. Jeśli chcesz
       zobaczyć przyszłość Internetu musisz poznać MSIE4.0.

IMHO za coś takiego to płaci się copywriterowi w agrencji (za coś
takiego to akurat się dużo nie płaci). Zastanawiam, się czy członkowie
tej organizacji wiedzą, że ich składki służą m.in. utrzymywaniu stron
reklamujących pewien produkt. Sorry, za złośliwość, ale szanowne SPUI
zamiast opracowywać helpy do MSIE mogło by się postarać o adiustację
tekstów na swoich stronach. Bo z tym jest kiepsko.

Więc może ktoś wie... co to właściwie jest SPUI?

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/
WebCorp. Studio: Web Design&Creation