Re: Windows'98 + ISO 8859-2 ?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 1998 - 16:17:18 MET

On Sun, 01 Feb 1998 15:44:07 +0100, Grzegorz BRZESKI
<gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:

>W takim razie po co zostaly stworzone normy ?

Żeby je łamać ;-) ?

A tak serio: normy bez sankcji są martwe. A normy są po to żeby było
wygodniej.

Poza tym można np. zakazać kupowania administracji państwowej
programów niezgodnych z PN. Ale prywatnej firmie? Przy globalizacji
biznesu?

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/