Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:11:55 MET

On Wed, 28 Jan 1998, Emil Stepniewski wrote:

+Szymon Sokol wrote:
[cięcie]
+> To proste: jak ktoś zapłaci wpisowe do owej rady, to znaczy, że go
+> stać. Małych nie stać.
+> --
+
+Nieglupie. Proponuje rowniez w podobny spsob rozstrzygac spory
+o rejestracje domen. Tzn. rejestrujemy temu, kto da wiecej.
+Bardzo by to chyba uproscilo sprawe, ale nie wiem, czy aby
+na pewno do tego powinnismy zmierzac.

 Podobno po podboju Brytanii (jak się nie pomyliłem w miejscu :() była
taka logika: kto dał więcej ten dostawał więcej. Jak później ktoś
zaproponował jeszcze więcej - to mu "przekazywano".
 Oczywiście *bez* odszkodowania dla tego, kto poprzednio dał mniej
(skoro sknera :>).
 Hm...

+Pozdrawiam
+