Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_knm.org.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 14:21:43 MET

Marek [mgb_at_qdnet.pl] in pl.listserv.polip wrote:
> Alez od ponad pol roku PSI patronuje takiemu przedsiewzieciu i dokladnie NIC
> do tej pory z tego nie wyniklo!
Naprawdę? Nic mi o tym nie wiadomo. Ostatni kontakt jaki miałem z PSI
jako organizacją polegał na tym, że dostałem do wypełnienia dwie ankiety.
Po wypełnieniu tej adresowej tajemniczy ktoś wypisał mnie z psi-announces
(czy jak to się tam zwało). No i właśnie zastanawiam się, czy płacić składkę
na ten rok, czy nie... Zdaje się, że mam na to czas do końca marca...

> Raz, ze jest zdecydowanie malo osob zapisanych na dns-l_at_psi.org.pl, ja
> szacuje, ze zainteresowanych powinno byc conajmniej kilka(nascie) razy
> wiecej.
Ile jest? Ile wg Ciebie powinno być? Weź pod uwagę fakt, że łatwiej dojść
do konsensusu, gdy zainteresowanych jest mniej. Wszak dyskusje na polipie
dot. DNSu toczą sie odkąd pamiętam (czyli od 4-ch lat, bo na tyle datuje się
mój kontakt z internetem). I jakoś nie doszliśmy do żadnych konkretnych
wniosków. No cóż - żeby nie wyjść na takiego, co tylko ma pretensje a sam
nic nie robi przynajmniej przyjrzę się temu, co się dzieje na dns-l.

Pozdrawiam

--
Artur R. Czechowski <arturcz_at_knm.org.pl>
finger arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl for PGP key