Re: irc.pl

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 15:31:13 MET

Piotr Piątkowski <kompas_at_uci.agh.edu.pl> wrote:
> Przy okazji - chociaż to już nie mój problem - chciałbym zwrócić uwagę, że
> ośmieszacie się na tej samej stronie, pisząc:

> [...]Nie rejestrujemy nazw ogólnych, do których rościć sobie prawa może
> wiele instytucji (z tego powodu np. odmówimy rejestracji domeny
> poczta.pl[...]

> kompas_at_ibm$ host -t ns poczta.pl
> poczta.pl NS hq.obop.com.pl
> poczta.pl NS telesys.telesys.net.pl

Że NASK się ośmiesza, to wiadomo już od dawna. Przykłady możnaby mnożyć.
Głośna była sprawa domeny gazeta.pl, teraz wyszła strawa www.pl, a zupełnie
ciekawym kwiatkiem jest opisywany tu wczesniej
www.first-business-travel-international.pl. A 195.116.49.62

O ilie pomnę, RFC chyba precyzuje, że człon nazwy ma ograniczoną od góry
liczbę znaków? Zaiste, ciekawe...

--
-- Andrzej Bort  Silesian Technical Univ., Computer Center, Gliwice, Poland
-- e-mail: bort <AT> polsl.gliwice.pl      Office phone: (+48-32) 230-76-86