irc.pl

Autor: Piotr Piątkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 15:04:51 MET

Cc: pl.listserv.polip (tam jest ostatnio dość głośno o DNS i NASK, więc
                       może kogoś temat zainteresować :-) )

Pisałem to już zdaje się w sumie sześć razy, teraz piszę po raz siódmy,
proszę zwrócić uwagę na akcenty:

Domeną irc.pl zajmuje się Piotr Kucharski z *SGH*.

Powtórzę jeszcze raz, proszę o uwagę...
                                            +-----+
Domeną irc.pl zajmuje się Piotr Kucharski z | SGH |
                                            +-----+

Dziękuję. A teraz proszę poprawić to co jest napisane na stronie
http://www.nask.pl/NASK/net/dns-reg.html:

 irc.pl - służy do koordynacji usługi IRC w Polsce. Obsługiwana jest przez
          UCI AGH w Krakowie. [...]
          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
(na wszelki wypadek informuję, że SGH mieści się w Warszawie)

Przy okazji - chociaż to już nie mój problem - chciałbym zwrócić uwagę, że
ośmieszacie się na tej samej stronie, pisząc:

[...]Nie rejestrujemy nazw ogólnych, do których rościć sobie prawa może
wiele instytucji (z tego powodu np. odmówimy rejestracji domeny
poczta.pl[...]

kompas_at_ibm$ host -t ns poczta.pl
poczta.pl NS hq.obop.com.pl
poczta.pl NS telesys.telesys.net.pl

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND