Re: TPSA a strajk

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 22:32:03 MET

Antek Sawicki <tenox_at_tenox.tc> wrote:
: Co do internetu to ma sie sluzbowa dzierzawke, albo sklada sie z kilkoma
służbową...hmm... fakt, czas zmienić pracę...

: sasiadami i leje na wszystkie astercity i placenie za impulsy telefoniczne...

: Ja juz od dawna mam na osiedlu siec komputerowa z wyjsciem do internetu...
: To naprawde zaden wielki problem.
Problemik się zaczyna gdy jesteś sam w bloku zainteresowany...
I tak zostanie do czasu dopóki nie będzie można do sieci podłączać
pralek i telewizorów :)

--c