Re: TPSA a strajk

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 21:27:40 MET

On Wed, 21 Jan 1998, Marcin Jagodziński wrote:

>Sytuacja jest rzeczywiscie przykra, ale nie dojrzala jeszcze do tego
>bym podejmowal strajk glodowy. A do tego sie w moim przypadku
>niekorzystanie z telefonu sprowadza.
Oczym wy mowicie ? Przeciez sa 3 konkurencyjne firmy... Centertel, Polkomtel
i Era... - jak sie pracuje w dobrej firmie to ma sie sluzbowy telefonik...

Co do internetu to ma sie sluzbowa dzierzawke, albo sklada sie z kilkoma
sasiadami i leje na wszystkie astercity i placenie za impulsy telefoniczne...

Ja juz od dawna mam na osiedlu siec komputerowa z wyjsciem do internetu...
To naprawde zaden wielki problem.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/