Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 23:49:08 MET

On 20 Jan 1998, Krzysztof Halasa wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Co masz na mysli piszac o MX dla domeny pl?
No normalnie, DNSowy rekord "Mail Exchanger". Tj zeby poczte dla
adresu "user_at_pl" zbieral jakis komputer na ktorym byly by aliasy
pocztowe wysylajace to dalej. Tak jak jest np w domenie ".tc".

Np mam taki adres e-mailowy: "t_at_tc." na ktory spokojnie mozesz wyslac
maila pod warunkiem ze dodasz kropke na koncu.

Chcialem kiedys wyprosic nask zeby cos takiego zalozyl.
Ale gdzie... spuscili mi na glowe kubel bajtow w stylu
ze niema takiej firmy/instytucji ktora mogla by posiadac
takie cos...

Moze zaraz pojde do banku wezme pozyczke na 100000 PLN
i kupie takiego MX'a i bede sprzedawal za 10 zl sztuka
aliasy pocztowe. Mysle ze prywatnie ktos mi sprzeda
w nasku za taka kwote te 5 czy 10 bajtow na dysku ?

Kto wchodzi w spolke ?

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/