Re: www.pl

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 23:34:16 MET

On Tue, 20 Jan 1998, Marek Baczek wrote:

>Ciagle powtarzasz nieprawde i to w niedopuszczalny sposob. Regulamin od
>listopada zeszlego roku nic takiego nie mowi!
Acha, to widac przez prace jestem nie w temacie. Dzieki. To lece zaraz
wypelniac formulaze i zalozyc kilka domen ktorych niechcieli mi wczesniej
zarejestrowac.

>Nie rzucaj pochopnie oskarzen nie znajac faktow.
Ach przepraszam. Ale z NASKiem to i tak nigdy nic nie wiadomo,
czy z regulaminem czy bez, dzialaja tak samo.

Swoja droga teraz powinni wzucic stary regulamin i stwierdzic ze
prawo nie dziala wstecz....

>Niezaleznie od tego, ze forma twoich wypowiedzi mi zdecydowanie nie
>odpowiada, to oczywiscie rejestracja www.pl jest conajmniej
>nieporozumieniem.
Staram sie niestosowac zadnych nieprzyzwoitych czy bzydkich slow.
Mi sie tez wiele nie podoba. Zaciskam zeby i wciskam "d".
Mimo wszystko przeparaszam jak kogos urazilem.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/