Re: zapraszam

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 21:19:45 MET

Andrzej Bursztynski <No_Spam_and_at_andy.pse.pl> wrote:
: On 19 Jan 1998 09:42:54 +0100, piotr pogorzelski <piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl> wrote:
: >Ja tez jestem oplacany z budzetu, czyli z twoich podatkow.
: >Nie zapominaj, ze ja tez place podatki, wiec z tego punktu widzenia
: >mam takie samo prawo decydowac, jak powinienem za te piniedze
: >pracowac, jak i Ty. Czyli remis.

: Jaki remis - Ty płacący podatki przeciw kilkunastu milionom płącącym
: podatki w RP? O czym mowa?

Andy - pse to firma panstwowa ciagle, i kazdy obywatel w zasadzie
moze sie pytac czy jest dobrze zarzadzana i czy Andy pracuje tam
wydajnie. :-)

Po uwolnieniu cen energii pytanie jest wyjatkowo na miejscu :-)

J.