Re: Serwis internetowy prezydenta

Autor: Wrog Ludu (antysld_at_nettaxi.com)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 17:17:28 MET

=?ISO-8859-2?Q?Marcin_Jagodzi=F1ski?= wrote:

> Nie ma takiego standardu. Jednak powszechnie uznaje sie, ze druga
> osoba jest wygodniejsza do odpowiadania na czyjes listy, chyba ze
> sformulowanie "zwracanie sie do siebie" rozumiec doslownie.
> Oczywiscie, piszac/mowiac samemu do siebie lepiej uzywac pierwszej
> osoby.

Dziekuje, panie Marcinie. Tak wlasnie sadzilem. Oczywiscie,
osoby, ktorym jest wygodniej, tak sie do siebie zwracaja, ale
niedorzecznoscia jest wymuszanie takiego sposobu zwracania sie
do siebie, powolujac sie przy tym wlasnie na jakies enigmatyczne
standardy czy - o zgrozo! - netykiete. I to wlasnie chcialem
zasygnalizowac.

Mysle, ze na tym mozemy zakonczyc watek, szczegolnie na "polipie".

Uklony,

WL