Re: Serwis internetowy prezydenta

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 16:36:13 MET

On Sun, 18 Jan 1998 15:18:16 +0000, Wrog Ludu <antysld_at_nettaxi.com>
wrote:

>Towarzyszu, czy moglibyscie odeslac mnie do konkretnych
>wskazan, a nie do calej biblioteki. Chodzi mi np. o
>standard nakazujacy zwracanie sie do siebie w drugiej
>osobie, ktory - jak twierdziliscie - obowiazuje w
>polskim internecie.

Nie ma takiego standardu. Jednak powszechnie uznaje sie, ze druga
osoba jest wygodniejsza do odpowiadania na czyjes listy, chyba ze
sformulowanie "zwracanie sie do siebie" rozumiec doslownie.
Oczywiscie, piszac/mowiac samemu do siebie lepiej uzywac pierwszej
osoby.

Pozdrowienia.

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl