Re: zapraszam

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 21:09:00 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:

> czy naprawde nikt nie rozumie o co mi chodzi na
> http://www.arch.pwr.wroc.pl/ ?

Jesli jestes sfrustrowany, to mozesz wyladowac sie klnac pod nosem.
Ucierpi tylko twoj aniol stroz, jesli ma bardzo staromodne podejscie do
zasad dobrego wychowania.

Jesli jestes bardziej sfrustrowany mozesz poklocic sie ze swoim psem,
zona, kochanka czy przyjacielem, w dowolnej kolejnosci. Oprocz twojego
partnera w klotni nikt nie ucierpi.

Ale do diaska dlaczego musisz okazywac swoja frustracje kilkudziesieciu
milionom ludzi, a jeszcze dodatkowo reklamowac ja w niniejszej grupie
dyskusyjnej?

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://wyborca.info.pl/ - Internetowy Wyborca
http://slowa.art.pl/ - Slowa i linie

PS. Przykro mi, ze uwazasz, ze mozna robic cos tylko za pieniadze, bo w
Internecie to dosc dziwaczny poglad.