Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 13:56:18 MET

cezar_at_cs.net.pl wrote:
: VTAM!

: Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: [...]
:> Nie obraź się, ale IMHO jesteś reprezentantem szkoły "klient ma zawsze
:> rację"; owszem, taka szkoła się na pewno sprawdza wtedy, gdy chodzi
:> o sprzedanie czegoś - ale gdybyś miał pracować przy realizacji owych
:> wspaniałych obiecanek Działu Zaspokajania Klienta, to...

: No nie, tak źle ze mną nie jest. :) Klient ma rację do momentu do którego
: przynosi to wymierne korzyści (sorry, brutalne prawo rynku). Natomiast
: jestem ZDECYDOWANIE przeciwny wypowiedziom typy "bez łaski", bo to *NIE*
: jest reakcja alergiczna na jakiegoś wybitnego usera-lamera, tylko objaw
: braku szacunku dla wszystkich userów na systemie.

A kiedy to mianowicie przynosi korzyści świadczenie usług za darmo?
Bo przypominam, że mowa była a FREE.polbox.pl ...
Ja rozumiem, że Polbox ma swój interes w świadczeniu takich usług
(reklama!), ale wydaje mi się, że jeśli darmowych kont u nich będzie
np. 10000, a nie 30000, to *wpływy* (z reklamy) specjalnie się nie
zmienią.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej