Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 14:01:22 MET

Andrzej Bursztynski <and_at_andy.pse.pl> wrote:
[----]
: Wiesz, w sumie mam nadal nieodparte wraznie ze w polskich sklepach
: tak jest. Zwlaszcza bywajac swego czasu b. czesto w USA bardzo
: szybko zauwazalem roznice. Tam wchodac do sklepu trzeba sie opedzac
: od sprzedawcow, ktorzy sa wrezc zbyt natarczywi z oferowaniem swoich
: uslug. W W-wie czesto wchodze do (dobrego wydawaloby sie) sklepu
: i musze nadal zuzyc deczko energii aby sie ktos mna zainteresowal.

I mi to szczerze mówiąc odpowiada. Jak będę czegoś chciał od
sprzedawcy, to podejdę i spytam. A jak sprzedawca się narzuca, i gdy
ja np. z czystej ciekawości oglądam monitor (chcę sprawdzić, czy nie
przepłaciłem za swój), a on podbiega, i zaczyna mnie zapewniać o jego
niezwykłych zaletach, to mnie to zwyczajnie wkurza. Nie lubię
nachalności. Zwłaszcza u ludzi, którzy mi chcą coś opchnąć.

Ale to już chyba była daleka dygresja od tematu "administrator" :-(

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej