Konta_free bylo "Sprawa_Wiosny"

Autor: raf_at_fidonet.org.pl
Data: Mon 05 Jan 1998 - 09:21:08 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Sat Jan 03 1998) Grzegorz W. Fedorynski -> All:

 GWF> Nigdy tego nie twierdziłem, że macie pisuary z melodyjką.

        A ja nigdzie nie twierdziłem, że to napisałeś.

 GWF> Napisałem, że jeżeli ktoś ustawia serwis typu free z reklamami to ma
 GWF> dużo większe pieniądze na wkład, więc spodziewa się większych
 GWF> zysków, niż provider z Koziej Wólki.

        Ogólnie provider z Koziej Wólki ma mniejsze zyski niż z Warszawy,
niezależnie od tego czy ma freeko czy nie.

 GWF> Nie twierdzę, że stanie się to od razu. Prawie każdy legalny interes
 GWF> zwraca się po dłuższym czasie.

        Wątpię, żeby free się kiedykolwiek zwróciło, nie mówiąc o zyskach, ale
to tylko mój prywatny pogląd.

 GWF> Łatwo jest zarzucać komuś niekompetencję.

        Owszem, bo w tym przypadku bardzo trudno jest ten zarzut obalić.
Mógłby to zrobić jak sądzę tylko admin friko[|2].

 GWF> Przy okazji, czy mógłbyś wreszcie skonfigurować sobie reply-to tak,
 GWF> żebym mógł wysłać do Ciebie list na priva.

        Ja od zawsze miałem dobrze. 8^)

 GWF> Przez jakieś badziewne bramki fido wszystko się chrzani. No, chyba,
 GWF> że to zabezpieczenie przed nadmiarem poczty...

        Pytanie: kiedy ostatni raz próbowałeś? I czemu nie wysłałeś na
"raf_at_fidonet.org.pl" skoro wróciło?

rafal wiosna * Fido 2:480/33 * OS/2 v4 * "Załoga windy pozdrawia oczekujących"