Re: Serwer PKP - http://www.pkp.com.pl/

Autor: Pawel Kaminski (P.Kaminski_at_pkp.com.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 11:47:34 MET

B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:

> Zadalem juz kiedys to pytanie, ale nie otrzymalem odpowiedzi...
>
> KIEDY ?? (mniej wiecej - za miesiac, tydzien, rok?)

Nie wiem , sprzedaz biletow ruszy jak bedzie lacze czyli juz pewnie
niedlugo miesiacco do rozkladu to zalezy od zbyt wielu rzeczy zeby sie
wypowiadac ale bedzie

> Bartek M.
> --
> ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
> \__| | /___ # moja strona: http://www.jtz.org.pl/bartek/

== Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl     ==
==   http://robbo.irc.pl/robbo.html, IRC: ROBBO, tel. +48-602-621-906  ==
== NetWizards - netwizards_at_usa.net, http://robbo.irc.pl/ - Polish IRC  ==
==  Certified SCO Unix Administrator, webmaster http://www.pkp.com.pl/ ==