Re: "Sprawa Wiosny"

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 10:28:49 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

: Ja tu czegos nie rozumiem - wydaje mi sie, ze napis "Nie używaj. Nikt do \
: tego nie zmusza." nie jest obrazliwy dla nikogo. Jest to stwierdzenie
: prostego faktu, ze jakos uslug bezplatnych jest taka jaka jest, i zalezy
: tylko od dobrej lub zlej woli swiadczacego je. Nie widze tu takze zadnego
: "ochrzaniania" usera.

Mam wrażenie, że do tego, aby zrozumieć prawdziwość w/w tezy, należy
spełniać parę warunków:
(a) przedkładać konkrety podane w nieulizany sposób nad gładkie
    pustosłowie;
(b) wiedzieć, o co chodzi w pracy admina;
(c) i jeszcze parę rzeczy, których brakuje zwykle "wolnorynkowym
    marketingowcom".
:)

--
	Leszek.