uzytkownicy

Autor: raf_at_fidonet.org.pl
Data: Mon 29 Dec 1997 - 18:14:45 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Mon Dec 29 1997) Tomasz Surmacz -> All:

 TS> Naprawdę nie widzę powodu, o jaki parę osób kruszy tutaj kopie.
 TS> Czy naprawdę powiedzenie oczywistej prawdy musi wzbudzać takie emocje?
 TS> Czy klient to jest ktoś, komu zawsze należy dostarczać lukrowaną papkę,

        Dodam jedno -- dziś zostałem sowicie zbesztany za to, że "poczta znika
i nie dochodzi". Klient uporczywie twierdził, że ma dobrze, ja wykazałem mu,
że wszystko działa u nas i, że gdyby coś u nas nawalało to bylibyśmy
zasypywani telefonami, ale dalej nie chciał przyjąć do wiadomości, że coś ma
źle. Wręcz kazał mi dzwonić zagraicę, skąd wysyłali mu listy i nie doszły!
Poprosiłem, żeby wysłał list testowy. Okazało się, że za małpą wstawił
kropkę...

rafal wiosna * Fido 2:480/33 * OS/2 v4 * "Załoga windy pozdrawia oczekujących"