Re: "Sprawa Wiosny"

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 15:58:09 MET

cezar_at_cs.net.pl: [pl.listserv.polip: 27 Dec 1997 11:26:52 GMT]
: Moim zdaniem szanujący się admin powinien postępować zgodnie z
: kodeksem etycznym Poczty Polskiej: korespondencja jest ZAWSZE tajna, jedny
: wypadek kiedy mozna ją przeczytać to wtedy, kiedy nie może być doręczona
: (np spadła na konto postmastera).

tj. ja uwazam, ze nawet wtedy nie mozna... :-)
chyba, ze z naglowkow nie wynika, co z nia nalezy zrobic;
ale pewnie wlasnie o to Ci chodzilo

: A na marginesie: czy koledzy się ze mną w tej kwestii zgadzają? Czy może
: takie podejście jest bezsensowne i zanikające? :(

:-) ,,..... ale az tak, to mi sie nie nudzi''

pozdrawiam,
robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
,,Człowiek bowiem, który posiada oswojonego smoka,