Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_ares.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 15:31:19 MET

Robert Maron <robmar_at_domek.slodki.domek> writes:

> rafamiga_at_polbox.pl: [pl.listserv.polip: Tue, 23 Dec 97 19:33:55 +0100]
> : Tak dla Twojej informacji, po wymianie sendmaila na qmaila [oraz
> [...]
>
> btw: jak obslugujecie tak wiele kont? bo /etc/passwd to troche za wolne, a
> qmail nie ma (chyba?) zadnych optymalizacji obslugi wielu kont; pytam, bo
> zdarza mi sie grzebac w serwerach obslugujacych kilkaset osob i juz wtedy
> jest troche za wolno...

Nie grzebalem w qmailu dogłebnie ale byl pisany na szybkosc przede
wszytskim, bezpoieczenstwo jako drugie (labo odwrotnie). Bernestein w
docu twierdzi ze Linux na pentium /16 RAm jest w stanie obrobić
qmailem do miliona listow dziennie, o ile pamietam.

A VMail ma byc jeszcze szybszy..

 --Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/