Re: Pieniadze (Re: Serwery w3cache)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 15:33:33 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

: Hmm... Uzywam lacza 1Mbps do TPSA, oraz 2Mbps do Warmana - i w wiekszosci
: przypadkow to pierwsze jest lepsze. Pomijajac oczywiscie kwestie przejscia

Ja mam 2Mbps do TPSA i (teoretycznie) 10Mbps do WARMAN'a i nie zamierzam
się pozbyć żadnego z nich. Doklepanie się do czegoś "po drugiej stronie
bramki" jest z reguły cudem trzeciej kategorii. Owszem, TPSA jest niezła
do łączenia się z USA, ale nie z zasobami "akademickimi" w Polsce.

--
	Leszek.