Re: Re: Re: w3cache a świeżość zasobów (Było: serwer mikrosoftu

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 18:05:57 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Wez np. pod uwage moja sytuacje. Umieszczam na WWW artykuly, ktore
> rownoczesnie publikuje w prasie "papierowej". Po 2 latach artykul dotyczacy
> np. okreslonej uslugi w Internecie moze byc juz dawno nieaktualny.

2 lata? Chwila moment, ale ty mówisz o zasobach, których zmienność w
skali w3cache'a jest żadna. Żaden w3cache nie będzie praktycznie trzymał
dokumentu tak długo. I w skali tak często zmienianych artykułów
kilku(tygo)dniowa niespójność nie ma znaczenia.

Natomiast w przypadku, gdy zaczniesz publikować w ten sposób artykuły,
które po 2 dniach będą nieświeże, to niestety w3cache nie będzie Twoim
przyjacielem, jeśli nie zapewnisz, że

1. świeża treść = świeży URL
2. zmienna treść = expires.

Michał