Re: Serwery w3cache

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 16:20:29 MET

 Jarek> Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> [...]
 Jarek> Robicie statystyki ile tracicie na tych mniej popularnych
 Jarek> mirrorach ?

 Jarek> W tym przypadku wyjatkowo prosto - czy przypadkiem nie sciagaja
 Jarek> ze swiata wiecej bajtow niz uzytkownicy sciagaja z nich...

 Jarek> No ladnie, ladnie. Mnie sie tu zarzuca nieoszczedzanie sieci, a
 Jarek> samemu trzyma sie mirrory o ktorych sie wie ze sa malo uzywane,
 Jarek> nawet nie zadajac sobie trudu sprawdzenia czy przypadkiem nie
 Jarek> obciazaja one wiecej sieci niz gdyby ich nie bylo. Rozumiem,
 Jarek> jest pewna grupa uzytkownikow, sa zainteresowani, chca miec pod
 Jarek> reka i szybko, maja mozliwosci - to sobie zaloza mirror, co ich
 Jarek> tam obchodzi zajetosc sieci. :-) Duzy :-))

Ech. Zaczyna mnie męczyć ta dyskusja, ale:

W większości przypadków mirrory "nie dla mas" (do których akurat się
przyczepiłeś) są bardzo mało zmieniane i nie wymagają dociągania
potwornych ilości danych.

--J.