Re: Serwery w3cache

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 07:57:08 MET

On 27 Oct 1997, Robert Maron wrote:

> Jaroslaw: [pl.listserv.polip: Mon, 27 Oct 1997 00:32:31 GMT]
> : A moze przyszlosc interenetu lezy w szybkiej i masowej sieci, wiec
> : trzeba wytwarzac zapotrzebowanie?
>
> za to ostatnie zdanie masz u mnie prze*
  ---
  Ooooo...! Tego to zupelnie nie rozumiem. Popatrz tylko na rozwoj
  komputerow: tu kolejne wersje Worda (na przyklad, ale Windy tez) nie
  dodajac zbyt wielu nowych funkcji wymuszaja na wlascicielu komputera
  zakupy nowych, wiekszych dyskow czy dodatkowego RAM...

  Odnosze nieodparte wrazenie, ze jednak tak wlasnie rozwija sie
  informatyka i okolice od lat.

> robert (wiem, offtopic, ale ludzie! nie dajmy sie zwariowac!!!)
  off-topic, ale...