Re: Chore pomysly...

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 00:22:18 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <622j4b$kbe$8_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>: Czy ty moze myslisz ze jestes jedynym administratorem systemu ktory ma
>: kilkanascie tysiecy kont?
>: A co maja powiedziec ludzie z polbox albo innego providera np netcom czy
aol
>: (9mln)?
>
>1) polbox z kontami nie ma problemu, jesli sa "free". Zwykly skrypt.
> Ja niestety nie moge sobie pozwolic na to zeby kazdy mogl
> miec konto i jeszcze dostal 10MB do dyspozycji..

A jesli nie sa free i do wiekszosci amerykanskich ISP nie prowadzi biur tzn
miejsc
 gdzie sie przyhodzi?
Jesli ja mam konto nigdy nie widzialem jednego pracownika ISP?
Moze wystarczy zeby studnet potzredzl do terminala zarejestrowal sie
podajac jakis numer identyfikacyjny i nazwisko i sam wybral sobie pswd?
Ja nie wiem dokladnie co by u ciebie dzialalo ale przeciez mozna.

2) Nie musza ich zalozyc w tydzien, a najlepiej w dwa dni :-)

>3) siedzi tam czlowiek co ma placone za wklepywanie tych danych.
>
>4) jak nie nadaza wklepywac - to sie zatrudnia drugiego..

No tak a w przypadku darmowego seriwsu to jest to tak jak klasnac w dlonie
i sa pieniadze na tego dodakowego pracownika do niedochodowej (bezposrednio)
dzialanosci.