Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Tomek Babik (pestka_at_boromir.nask.waw.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 08:50:35 MET DST

On Mon, 13 Oct 1997, Slawek wrote:

> NASK nie jest forma komercji?

Rozszyfruje wiec podejrzany skrot, bo to nieladnie trzymac blizniego w
nieswiadomosci ;))
NASK - Naukowa i Akademicka Siec Komputerowa
Mam nadzieje, ze ten czlon nazwy nie sploszy niektorych uzytkownikow :)

Pozdrawiam, zyczac szczegolnie dalszych sukcesow w poznawaniu polskiego
internetu ;)

Tomasz Babik < pestka_at_nask.pl >