Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 15:03:21 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in message <3441BCAA.6659_at_okonet.com.pl>...
>Slawek wrote:

>Dlaczego nie widzisz powodu, by to porownywac? Ciagle nie rozumiesz, ze
>Internet akademicki stanowi w Polsce istotna czesc sieci a w przypadku
>wielu uslug - nawet kluczowa. Nie rozumiesz, sam korzystajac z w
>wiekszosci akademickiej sieci Usenet i z domeny pocztowej irc.pl
>administrowanej z akademickiej maszyny.

Ja korzystam z komercjalnego news.nask.pl a irc.pl nie jest moim glownym
adresam
i poza tym to tylko alias pocztowy a nie konto

>Dobrze, odwrocmy kota ogonem. Udowodnij teze odwrotna - ze polski
>Internet komercyjny NIE PORZEBUJE polskiego Internetu akademickiego.

A do czego mialby potrzebowac?

dziesiatki przegladarek ftp sites news.nask.pl adres mozna miec za darmo z
polbox
Do czego mialby uzywac tego internetu na garnuszku podatnika?
Sama siec jest komercjalna.

Wiec do czego???